Tältä sivulta löydät usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia. Ota meihin rohkeasti yhteyttä jos voimme olla avuksi.
Tarvitseeko minun rekisteröityä käyttäjäksi tehdäkseni tilauksen?
Tuotteita voi tilata sekä vierailijana että rekisteröityneenä asiakkaana. Rekisteröityneenä asiakkaana pääset käyttämään monia hyödyllisiä toimintoja, voit tarkastella tilauksiasi ja käyttää tietojasi seuraavaan tilaukseen.
Voinko muuttaa tilaustani, kun olen jo maksanut sen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Niin kauan, kun tilaustasi ei ole vielä pakattu voit tehdä siihen muutoksia tai peruuttaa sen.
Unohdin salasanan. Miten pääsen kirjautumaan?
Älä huolehdi! Mene tilisi kirjautumissivulle ja klikkaa kohtaa ”Unohditko salasanan?”. Syötä sähköpostiosoite, jota käytit luodessasi tilisi ja klikkaa kohtaa ”Vahvista”. Lähetämme uuden salasanan s-postiosoitteesi.
Voinko maksaa laskulla tai osamaksulla?
Valitettavasti Amazina.fi nettikaupassa ei voi maksaa laskulla tai osamaksulla.
Voiko ostetun tuotteen palauttaa?
Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Kun olen palauttanut tuotteen, milloin saan tuotteesta maksamani rahat takaisin?
Palautamme rahat samalle maksutavalle viimeistään 14vrk kuluttua palautuksen saapumisesta keskusvarastollemme. Huomaathan, että tilauksen saapuminen keskusvarastolle voi kestää enintään 14 vuorokautta.
Ovatko kaikki tuotteet palautettavia?
Terveys- jai hygieniasyistä palautusoikeus ei koske hygienia- ja kosmetiikkatuotteita. Tuotteita, joiden pakkaus on avattu, ei voi palauttaa. Palauttaa ei myöskään voi tuotteita, joiden käyttämistä (tai käyttämättömyyttä) ei voida tarkistaa. Esimerkiksi ripsivärit, joiden säilytysajat ovat suhteellisen lyhyet ja riippuvat suoraan tuotteen avaamisesta.